FAQ Sklepu – najczęściej zadawane pytania

Co oznacza określenie „rozmiar uniwersalny”?

Określenie zazwyczaj odnosi się do ubrań nie posiadających określonego rozmiaru / wyglądających korzystnie na wszystkich typach sylwetek. W naszym sklepie rozmiar ten mają najczęściej czapki szyte z bardzo elastycznego materiału.

Na stronie podane są rozmiary dziecięce, czy jest możliwość zamówienia rozmiaru większego (lub mniejszego) niż dostępne w sklepie?

W sprawie indywidualnych zamówień skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.bellastyle.pl/strona/kontakt

Czy kolory produktów wyglądają jak na zdjęciu?

Nasi graficy dokładają wszelkich starań by jak najlepiej oddać rzeczywisty kolor produktów. Należy jednak wziąć pod uwagę, że z różnych względów (chociażby różna jasność czy kontrast monitorów komputerów) produkty mogą mieć kolor subtelnie inny od widocznego na stronie.

Jak sprawdzić kiedy w sklepie pojawi się nowa kolekcja czy produkty?

Odwiedzaj nas często, na naszej stronie często pojawiają się nowości, wkrótce również zaoferujemy możliwość zapisania się do naszego newslettera, dzięki któremu nic nie umknie fanom Vito i Belli i jego rodzicom!

Czy posiadacie sklep stacjonarny?

Jeszcze nie.

Czy sklep obsługuje Bella?

Nie. Za realizację zamówień odpowiedzialny jest duży, profesjonalny i bardzo pracowity zespół Belli – Vito Team. Tym samym niestety nie dodzwonicie się do Belli dzwoniąc na numer telefonu podany na stronie.

Czy istnieje możliwość wybrania konkretnej daty dostawy?

Jeżeli przesyłka ma dotrzeć na czas z wyjątkowej okazji (np. urodzin) - złóż prośbę o szybszą wysyłkę pisząc komentarz do zamówienia - postaramy się zrealizować zamówienie szybciej niż data podana na karcie produktu o czym Cię poinformujemy (niestety nie zawsze gwarantujemy przyśpieszonej realizacji).

Bardzo prosimy wziąć pod uwagę czas realizacji zamówienia widoczny na stronie każdego produktu (liczony od czasu zaksięgowania płatności) oraz czas wysyłki (zazwyczaj max 2 dni robocze). Przypominamy również, że w okresach: przedświątecznych (Boże Narodzenie, Wielkanoc, Dzień Dziecka) i przedszkolnym (sierpień – wrzesień) w związku z bardzo dużą ilością zamówień, lepiej dokonać zakupów wcześniej.

Gdzie znajdę informacje o realizacji mojego zamówienia?

Jeżeli dział FAQ nie wyjaśnił wszystkich wątpliwości, zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy pod adresem:  http://www.bellastyle.pl/strona/kontakt

Jakie są rodzaje wysyłki?

Zakupiony towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej inPost. Do ceny zamówienia doliczany jest koszt przesyłki.

Jaki jest koszt przesyłki?

Koszt przesyłki kurierskiej (firma DPD lub Paczkomat) na terenie Polski jest stały i niezależny od wielkości zamówienia. W ramach jednego zamówienia wynosi odpowiednio 13 zł przy przedpłacie (DPD) lub 12 zł (Paczkomat Inpost).

Jakie sklep oferuje rodzaje płatności?

Przedpłaty można dokonać przelewem za pośrednictwem szybkich płatności online TPAY.COM. Za pomocą systemu BLIK, kartą płatniczą, przelewem tradycyjnym w swoim banku, na poczcie lub korzystając z systemu PayPal.

Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia + czas dostarczenia towaru do klienta wynosi od 2 do 14 dni roboczych (chyba, że w opisie przedmiotu jest zaznaczone inaczej), czas ten może się wydłużyć w wyniku zdarzeń losowych.

W przypadku przelewu czas liczy się od chwili jego zaksięgowania (zmiany statusu zamówienia na OPŁACONE).

Ile wynosi czas wysyłki zamówienia?

Czas dostawy przesyłki na terenie Polski przez kuriera wynosi do 48h (czas liczy się od chwili nadania paczki, czyli zmiany statusu zamówienia na: "WYSŁANE" – nie dotyczy to dni wolnych od pracy).

Czy produkty ze sklepu są objęte gwarancją?

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję. W przypadku wykrycia wady w objętym gwarancją produkcie, skontaktuj się z nami. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie wymienić towar na wolny od wad.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Czy przysługuje mi prawo do reklamacji zakupionego towaru?

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  • Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Jak wygląda proces zwrotu produktów?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  • Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  • Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  • W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  • Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl